هدایت شده از |•مَـحْـفِـلرَمِـضٰـانــ•|
از بعد تشویق ترجمه میکنم....
سید جلال: ما میگیم از طریق شعر احساسات خودمون را ابراز میکنیم که در برنامه های قبلی گفته بودم،و برنامه های اروپایی و افریقایی از ما میخواهند برای مثال وقتی نام حضرت زینب س را بر زبان جاری کنیم یادی از صبر میکنیم ووقتی حرفی درمورد حضرت فاطمه س گفته بشه ظلم وستمی را یاد میکنیم اما *حامدشاکرنژاد* ماشالله ماقاریان بسیاری را داریم ولی زمانی که او قران میخوند خلاق ومبتکر و تلاوت های شاهکاری دارید این مورد اول،مورد دوم او از قاریان متفاوت و با سبک متفاوتی میخونه و هر چه اتفاق میفته کاری نمیکنه که تو از قران زده بشی،ومورد سوم و مهم یک شخصی که هنگام تلاوت تصویری از ایات وکلمات حتی اگر معنیش را بلد نیستی ،متوجه میشی.
میزبانان:آفرین،آفرین
حسنین:همه چی رو گفتی
حامد:از ته دلم ازت تشکر میکنم
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این بخش و همگی منتظرش بودیم🥲🤌
و پخش نشد((:
بخشی که حاج حامد برای سید حسنین قرآن رو روی دست میگیره و سید تلاوت میکنن😭🙂
#محفل_سه
#حامین
#ارسالی
"🤍@Hamin_mahfel"
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
صحبتهای پشت صحنه محفل با سید حسنین🥲🤌 لهجهی شیرین استاد((: #محفل_سه #پشت_صحنه "🤍@Hamin_mahfel"
نماز عید فطر که سعادته پشت سر آقا نماز بخونیم((: