چرا دونده دوست داشتنی یجوریه که هر قسمت به چیزهای بیشتری پی میبری و اونا باعث میشن قلبت واسه سونجه ذوب بشه و بخوای گریه کنی؟ㅠㅠ😭
من یازده بیدار شدما ، اما فقط خواستم پنج دقیقه دیگه بخوابم و در نتیجه الان بیدار شدم💔
If I never existed again, don't forget me.
👤: حتما خلی چیز مهمی گفتید من در حال غذا گرم کردن ، شیوا در حال تکالیف زبان نوشتن : همچنان ما در حال
👤:حتما حرفتون تموم شد که قطع کردید
منی که اعتبارم تموم شد:
If I never existed again, don't forget me.
👤:حتما حرفتون تموم شد که قطع کردید منی که اعتبارم تموم شد:
🤣 چرا دوباره زنگ زدی؟ صدات نمیومدا
If I never existed again, don't forget me.
🤣 چرا دوباره زنگ زدی؟ صدات نمیومدا
چون میخواستم بگم الپاکا یه ست جدید داره و من اونو میخوام❤️
هدایت شده از بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
خب قشنگای آیلار
خوبین همگی؟
اینجام که بگم ، گپمونه
تابستونه قبلی ترکوندیم گپ رو و گفتم شاید خوب باشه اگه بتونیم دوباره زندش کنیم پس یه دستی به سر و روش کشیدم و قراره برای تابستون دوباره برگردیم اون طرف
پس خوشحال میشم اگه شما هم بپیوندید به گپ و با حضورتون خوشحالمون کنید:»
If I never existed again, don't forget me.
الان که فکر میکنم کاش ظرفیت گذاشته بودم 💔
من جز وقتی که دلم واسه سوجون تو زیبای حیقیقی سوخت ، دلم واسه هیچ نقش دومی نسوخت ، اما الان دلم داره واسه تهسونگ میسوزه😭
هدایت شده از (closed)「محفل ققنوس」
توی دنیایی که همه اسپایدرمنان، تو مرینت باش.