بَساک…دقیقا ما اشتباه تلفظش کردیم و با اون کلمه داشتیم بن مشاوره،خاصی و مصدر میساختیم.
If I never existed again, don't forget me.
میدونید..رهامون..اره امروز دیدیمش فکر اینکه هرچی بشه رو میکردم اما اینو نه.. چندسال بزرگتر شده..خیلی
واقعا نمیدونم چی بگم که بتونه شدت خوشحالی و ذوقمو توصیف کنه..همین پیام با تمام احساساتم و همچنین اشکایی که از ذوقِ نوشته شده..😭
If I never existed again, don't forget me.
ذهن شیوا رو باید شست..
خودت داشتی بن ماضی مضارعشو پیدا میکردیا❤️
کل کلاس:
منی که دارم از درس هشت علوم از معلممون سوال میپرسم:
واقعا اطلاعاتشون کافی نبودا💔
If I never existed again, don't forget me.
کل کلاس: منی که دارم از درس هشت علوم از معلممون سوال میپرسم: واقعا اطلاعاتشون کافی نبودا💔
نه میخواستی اندازه گل بهت توضیح بدن تو انسان چی میشه؟
سه بار از سه جای مختلف فال حافظ گرفتم و اخرشم برمیگرده به یچیز..
هدایت شده از اول شخص مفرد ²
زمستون عزیزم لطفا زیبآ باش .
و خاطرات "خوب" با آدم های "خوب" رقم بزن برامون .