- همزمان که داریم فوتبال رو میبینیم دارم سعی میکنم انرژی زنانهم رو حفظ کنم.
+ فکر کن خود پسرا انقدر پیگیر نیستن بعد ما گوشهی خیابون..
- (خنده)
#مکالمات | سیویکمِ خرداد بعد از تجمع پشتِ موکب.
خب دوستان رسماً واردِ ماهِ خوشگل و نانازِ تیر شدیم، بنده از همین الان تا پایانِ ماه منتظرِ کادوهاتون میمونم، هر چی زودتر بهتر، خدا بده برکت.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
خب دوستان رسماً واردِ ماهِ خوشگل و نانازِ تیر شدیم، بنده از همین الان تا پایانِ ماه منتظرِ کادوهاتون
تو چند ساعت دیرتر بهدنیا نیومدی مردادی بودی.
از الان کادو؟🦧
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
تو چند ساعت دیرتر بهدنیا نیومدی مردادی بودی. از الان کادو؟🦧
چند ساعت هم نه، چهار دقیقه : ))))))))))) قشنگ لب مرزم.
به هررررررحاااااااااااال من منتظرم. 🗣
هدایت شده از قهوهخونه
📻| درودِ ماه بهشما، این پیغام رو بازنشر بدید چنلتون و بهقهوهخونه بپیوندید. بعد براساس حسچنلتون یکشعرنو یا یکداستانکوچک مینویسم، یهآرزو براتون میکنم و موزیکی قدیمی تقدیمتون میکنم.
جهت تگهاتون، کلیک.
آقاجان، چقدر عکستان گوشهی قابِ تلویزیون صحنهی غریبیست، یک نگاهِ مردم به مداح است و یک نگاهشان به عکستان روی صندلی، چه داغِ جبرانناپذیریست این داغ..
هدایت شده از آبیِلاجوردی
میخوایم فردا یه موکب کوچولو بزنیم، برای پلی لیستِ فردا برام مداحی های زیبا میفرستید؟
@ItsViola