انسان های زیادی از قلبِ من گذر کردند،
اما تو
ماندی و
ماندی و
ماندی.
کلاس ریاضی بودم، یه لحظه کتاب رو باز کردم یه سوال بپرسم، بعد گوشه کنار کتابم قلب های کوچولو زیادن، یهو استادم نگاهم کرد گفت اتحاد ها رو خیلی دوست داری؟
من: اهم.. چیز.. بله.
برای روز های پیشِ رو:
خواهش میکنم
به سلامتی بگذرید
که قلب هایمان خسته است.
دلم را هیچکس مانند او دیگر نخواهد برد.. .
خودش هم خوب می داند کسی با او برابر نیست (( :
هدایت شده از رعاد .
- دوستت دارم ولی این ماه ها را صبر کن ،
دلبری هایت بماند بعد ِفصل ِامتحان ((: