eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا انقدر بچه ها هم خودشون قشنگن‌ هم دنیاشون؟
رنگ لبخندِ تو بر هیچ لبی نیست که نیست.. . - لیلا مقربی
ممبرای عزیز! خیلی خوشگلید‌ حقیقتا.
هدایت شده از گُلِ برفی ؛
تولدت مُبارك مرد بزرگ🤍:)
برای روز های پیشِ رو: خواهش میکنم به سلامتی بگذرید که قلب هایمان خسته است.
به نامِ آفریدگارِ او.
دلم را هیچکس مانند او دیگر نخواهد برد.. . خودش هم خوب می داند کسی با او برابر نیست (( :
هدایت شده از رعاد .
- دوستت دارم ولی این ماه ها را صبر کن ، دلبری هایت بماند بعد ِفصل ِامتحان ((:
من کلا الان اینجوریم که: خب تابستون قراره بترکوووونم‌ و کلی هنر یاد بگیرم و فلان. حالا تابستون:
داشتم به این فکر می کردم چقدر امسال قراره سخت تموم شه. افرادی که سه سال باهم خاطره ساختیم، سه سال باهم خندیدیم، شوخی کردیم گاهی هم دلگیر شدیم؛ اما همه این ها گذشت و قراره تموم شه. دو ماه دیگه با لبخند های پهن روی صورت و اشک هایی که گوله گوله میریزن‌ پایین، همدیگه رو بغل میکنیم و خداحافظی می کنیم، اما قطعا این پایانِ داستانِ ما نیست نه؟