eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
وای اینکه خیلی یهویی‌ مضطرب میشم به شدت رو مخه‌ و درک نشدنی.
هدایت شده از طهران.
از آدمایی که همیشه غمگینن و یه ابر بارونی و خاکستری دورشونه فراری‌م. درسته که غم به اندازه لازمه و خوبه ولی باور کن دنیا گورباباش‌تر از اونیِ که بخوای همیشه ناراحت باشی. رها کن بره بابا.
گاهی عمر تلف می شود، به پای یک احساس.. . !
نه میلی به پرواز دارم، نه ترسی از سقوط.
شبتون‌ خوش، غمتونم بخیر.
به نامِ آفریدگارِ او.
امروز مدرسه رو دوست داشتممم.
بچه ها زندگی هنوز جریان داره، پس لبخند بزنید.
هدایت شده از رِسپیـنا
تو عزیز ترین غریبه ای.
من تا الان خوابیدم و احساس یه آدم شکست خورده رو دارم.