هدایت شده از طهران.
از آدمایی که همیشه غمگینن و یه ابر بارونی و خاکستری دورشونه فراریم. درسته که غم به اندازه لازمه و خوبه ولی باور کن دنیا گورباباشتر از اونیِ که بخوای همیشه ناراحت باشی. رها کن بره بابا.