هدایت شده از طهران.
از آدمایی که همیشه غمگینن و یه ابر بارونی و خاکستری دورشونه فراریم. درسته که غم به اندازه لازمه و خوبه ولی باور کن دنیا گورباباشتر از اونیِ که بخوای همیشه ناراحت باشی. رها کن بره بابا.
امسال انقدری که برای تحویل کار های هنرم به دبیر هنر اضطراب می گیرم برای آزمون های ریاضی اضطراب نمی گیرم.