دیروز از طرف مدرسه رفته بودیم هنرستان برای آشنایی با رشته های اونجا.
بعد کار های بچه های فتوگرافیک رو دیدیم، انقدر قشنگ و دلچسب بودن که واقعا هرچی بگم کم گفتم.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
دیروز از طرف مدرسه رفته بودیم هنرستان برای آشنایی با رشته های اونجا. بعد کار های بچه های فتوگرافیک ر
بعد گفتن این رشته نیاز به یه دوربین و یه لپتاپ داره و کلا یه شصت میلیونی میخواد..
ما: آهااااا چقدر عالییی. 🥰
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
_ آرمین رجبی.
بارون هر موقع که میباره، کربلا رو یادم میاره .. . ( :