eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
به نامِ آفریدگارِ او.
دلیل های زیادی دارم برای دوست نداشتن تابستون.
گاهی مشکلی نیست خوب نباشی، گاهی مشکلی نیست گریه کنی.
میزان حسادتم رابطه مستقیم داره با میزان علاقه‌م نسبت به شما.
به نامِ آفریدگارِ او.
آزادگانِ عالم در خیمهٔ حسین‌اند ..
یه صلوات برای یه عزیزی می‌فرستید؟ ممنون‌تونم.
هدایت شده از حَـبـیـب!
- در سلام بر تو دست را بر سینه می‌گذاریم تا قلب از جایش کنده نشود🫀 ؛ بابت کیفیت معذرت *