خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
توجه توجه! با حجم زیادی از حق روبرو هستیییید.
امروز کلی کتاب های نحیننبحبننرنننبتب دیدم و قیمت هاشون: ✨✨✨✨✨.
آدم ها به واژه ها معنا میبخشن.
به نظرم شاید اگه یه فردی صد ها بار بهتون ابراز علاقه کنه و ازتون تعریف کنه ممکنه لبخند بزنید و تشکر کنید، ولی اگر اون فرد نقش مهمی توی زندگیتون داشته باشه، حتی اگر یه جمله بگه مثلا "چشمات چقدر قشنگن" صد ها بار میخونیش، از ذوق پتو رو گاز می گیری و یه لبخندِ گُنده میزنی و تو قلبت ذخیرهش میکنی.
بعضی اوقات خودم به بدترین اتفاقات و حتی اتفاقاتی که مربوطه به نقطه ضعف هام فکر میکنم و حالم بد میشه، مریض هم خودتونید. 🙏🏻
بعضی اوقات فقط یه جمله لبخند رو مهمون چهره آدم ها میکنه و کلی حس خوب منتقل می کنه مثل امروز چقدر خوشگل شدی، لباس جدیدِ سبز رنگت خیلی بهت میاد، چشمات امروز خیلی برق میزنه یا.. می دونستی بینیت خیلی به چهرهت میاد؟
این ها رو از آدم ها دریغ نکنید.
هدایت شده از _Sazezendegi_
استرس اینجوریه که :
خیلی بیخیال نشستی داری شکلات رو از پوستش جدا میکنی بندازی دهنت یهو به خودت میای میبینی همین الان ممکنه از شدت تپش قلب و دلپیچه سکته کنی بیفتی بمیری.