اگر بخوام خودم رو با یه متن توصیف کنم :
بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی،
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی!
- نزار قبانی
بگذار بگویند و بگویند و بگویند!
بگذار ببُرند و بدوزند و بپوشند.
تو بخند، گوش بده، خیره بمان، هیچ مگو!
- پویان گیلانی