خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
_
من عاشق جودی ابوت بودم. قبل اینکه حتی آنه شرلی رو دیده باشم..
و با دیدن این عکس ها یاد دوره ای افتادم که با مامانم از تو لبتاپِ دایی مهدی جودی ابوت میدیدیم.. دلم خواست برگردم به اون سال ها.
اگه واسه رفع عطش آب بخوری
کلی لذت میبری و حالت خوب میشه.
اگه مسابقه آب خوردن باشه
دو لیوان آب بخوری دلت درد میگیره و
هیچ لذتی هم نمیبری.
زندگی هم همینه...
زندگیتون رو به مسابقه و مقايسه
تبدیل نکنید.
گفت از حالت بگو بهتری؟
گفتم "من مجموعه ای از درست میشود های پاره پاره ام."
نقاش غزل تا به چشمان تو پرداخت
دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت
- شهریار |