خب بریم امروزمون رو شروع کنیم.
( برادر دیشب یک دقيقه هم پلک روی هم نگذاشته است )
هدایت شده از 🎀کفترموفرفری|kaftaremooferfery🎀
نوشته: میخندم و میرقصم.
چون مامانم نمیتونه یه بچه زیر خاک داشته باشه.
ولی رفاقت هایی که از سن کم شروع میشه یه چیز دیگهست، رفاقتِ بی شیله پیله، بی توقع، بدون اینکه دنبال نفعی باشیم.
هدایت شده از بایگانی.🇮🇷
متنفرم از دیدن آدمایی که درد میکشن درحالی که نمیشه براشون کاری کرد.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
چقدر قشنگی، انگار ونگوگ کشیدهتت.
چه آرامبخشی! انگار صدای اذونِ صبح قبل طلوع خورشیدی..