بچهها فعلا به مدتِ دو سه هفته شاید هم یک ماه نیستم این دور و بَر، برام دعا کنید همه چی خوب پیش بره، میدونم مثل همیشه دعاهاتون کمککنندهست، اگر بنده رو قابل دونستید بمونید تا برگردم. (؛
تو این حساب کاربری هم نیستم، پس خواستم بگم اگه پیامی دادید و پاسخ ندادم یه وقتی شرمندهی شما نشم.
پس.. فعلا خداحافظتووون.💘
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
[ سختته مشتق حل کنی؟
سختته اقتصاد و عروض قافیه بخونی؟
سختته زیستگیاهی بخونی؟!
فدا سر اسلام و صاحبش امامزمان عج الله
طرف مغزش منفجر شد روی مین،
تو نمیخوای یه ذره سختی بکشی
بخاطر مولات؟!
فک کردی شهید شدن
اصحاب اباعبدالله علیه السلام
بدون درد و خونریزی و سختی بوده؟!
مشتق حل کردن سختتره یا رگهاتو
یکی یکی ببرن؟!
زیستگیاهی سختتره یا
اینکه تیکههای بدنات رو خودت
از صورتت پاک کنی؟!
تاریخادبیات و اقتصاد
و فلسفه سختتره یا...
پس دیدی زیاد هم سخت نیس...
روح باید آماده باشه..
درستو بخون... متخصص شو...
مسلمان آگاه متخصص و انقلابی شو...
بزار این ملحدین و ضداسلامها،
جیگرشون بسوزه از دیدنات...
بزار یه خانم دکتر، یه خانم وکیل،
یه خانم مهندس محجبه ببینن،
تسمه پاره کنن!✨ ]
-روضهفکر🎙 #جهاد_علمی
فقط بیست روز گذشت و من انگار کولهباری از خاطرات روی دوشمه که دلم میخواد ازشون حرف بزنم.
ولی ای کاش بینِ این خاطرات واژهی کربلا از همه پررنگ تر بود. چه کنیم قسمت نبود دیگه. وِی بغضِ خود را قورت میدهد-
بچهها.. یکی از چیزهایی که تو این زمانِ کوتاه متوجه شدم این بود که به اینجا خیلی وابسته شدم و حقیقتا((((((((:.