من با موزیک خیلی فلش بک میشم، قشنگ یادم میاد با چه حالی در فصل چندم زندگیم این رو گوش دادم، پرت میشم قشنگ تو اون بازه زمانی.
دقیقا همونایی که روشون خیلی حساب باز کردیم، جوری آدمو سوپرایز میکنن با رفتارشون که فقط میتونی به خودت و حماقتت لعنت بفرستی.
برای هیچتصمیمی تا الان دو دل نشدم ؛
همیشه با اِطمینان کامل راه اشتباه رو انتخاب کردم.