خب دوستان گلم نتیجه میگیرم که نباید نگران دوستامون باشیم ، نباید بگیم با فلانی حرف نزن به ضررته ، نباید بگیم با فلانی صمیمی نشو برات بد میشه ، بزارید اون راه رو بره اخر سر خودش میفهمه چه پرتقالی💩 خورده😊.🤣
نگفتهها🗣
خب دوستان گلم نتیجه میگیرم که نباید نگران دوستامون باشیم ، نباید بگیم با فلانی حرف نزن به ضررته ، نب
اخه دختره💩چرا به حرفم گوش نمیدی، چرا میری گوهتو میخوری، بعد پشیمونیت را برام میاری
خدا باید موقع ساخت من روم مینوشت در جای خنک و سرد و به دور از خورشید نگه داری شود😅❌🌝🔥❌❌
آدمبعضیاهارومیبینهکهچقدرمستعدنازخودتناامیدمیشیدرحالیکهاوناکشفشدنفقطهمینتوامبایدخودتودپیداکنی؛