نمیدونم چمه !
همیشه منتظر نوتیفیکیشن گوشیم میشنم ولی وقتی با خوشحالی آن میشم هیچی نیس هیچ کس نیس اصلا معلوم نیس منتظر کی هستم
نمیفهمم!!
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
دنیایِ من تنها جاییست که به چشم های تو احتیاج دارد؛ برای زیستن، نفس کشیدن، زندگی کردن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گفت یه وقتایی آدم نمیدونه چه مرگشه،
یعنی میدونه، ولی همهی زورشو میزنه که ندونه،میدونی یه وقتایی بهتره که آدم ندونه
چه مرگشه، آره اینجوری بهتره.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سکوت ایستگاهِ پایانیِ محبت ما به کسی
است که توانِ از دست دادنش را نداریم...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی چی بیشتر از همه آدمو زجر میده اینکه حس کنی به زور داره جوابتو میده
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اونجایی ک توقصه لیلی و مجنون
"مجنون از خدا خواست عمرشو کم کنه و بزاره روی عمر لیلی" رو با دل و جون درک میکنم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
هيچ چيز قشنگتر از اين نيست
يكى را داشته باشى
كه هر روز به او بگويى
با تو حال تمام روزهايم
عشق است.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو مرا یاد کنی یا نکنی . .
باورت گر بشود گر نشود . .
حرفی نیست؛اما،نفسم می گیرد!
در هوایی که نفس های تو نیست
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند:
شما چطور شصتسال با هم زندگی کردید؟
گفتند ما متعلق به نسلی هستیم که وقتی چیزی خراب می شد ،
تعمیرش می کردیم نه تعویض...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s