دیدین میگن اگ نمیتونی فراموشش کنی یعنی نمیخای:)
بله دقیقا من هیج وقت دلم نخواسته فراموشش کنم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تو؟ تنها دلیل برای زنده ماندنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تو؟
تو نتیجه لبخند خدایی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدونم چمه !
همیشه منتظر نوتیفیکیشن گوشیم میشنم ولی وقتی با خوشحالی آن میشم هیچی نیس هیچ کس نیس اصلا معلوم نیس منتظر کی هستم
نمیفهمم!!
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
دنیایِ من تنها جاییست که به چشم های تو احتیاج دارد؛ برای زیستن، نفس کشیدن، زندگی کردن .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گفت یه وقتایی آدم نمیدونه چه مرگشه،
یعنی میدونه، ولی همهی زورشو میزنه که ندونه،میدونی یه وقتایی بهتره که آدم ندونه
چه مرگشه، آره اینجوری بهتره.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سکوت ایستگاهِ پایانیِ محبت ما به کسی
است که توانِ از دست دادنش را نداریم...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونی چی بیشتر از همه آدمو زجر میده اینکه حس کنی به زور داره جوابتو میده
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اونجایی ک توقصه لیلی و مجنون
"مجنون از خدا خواست عمرشو کم کنه و بزاره روی عمر لیلی" رو با دل و جون درک میکنم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s