خلاصش بخوام بگم . .
ما الان دوتا غریبهایم ك همه چیز همو میدونن ؛
اما دیگه نمیتونن کنار ِ هم باشن .
و از اینکه کنار همدیگه نیستن وجودشون داره میسوزه . .
ولی بازم نمیتونن ك کنار ِ هم باشن
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
لازمه، نیست؟
نه نیست
فکر کن که ناراحتی و غم مثل یک کفتاری ان که همیشه در حال خوردن خوشحالی تو ان
به نظرت این لازمه؟
شکلات تلخ
نه نیست فکر کن که ناراحتی و غم مثل یک کفتاری ان که همیشه در حال خوردن خوشحالی تو ان به نظرت این لا
کاری میشه کرد؟
اون حیوونکیام سیر میشن😬😅
شکلات تلخ
کاری میشه کرد؟ اون حیوونکیام سیر میشن😬😅
یعنی یه مشت کفتار ارزششون از تو بالا تره؟
اون حیوونکی ها هر چی باشه میخوردن
شکلات تلخ
یعنی یه مشت کفتار ارزششون از تو بالا تره؟ اون حیوونکی ها هر چی باشه میخوردن
همکنون محدثه حق گو را مشاهده میکنیم😅
شکلات تلخ
همکنون محدثه حق گو را مشاهده میکنیم😅
بله بله ، چنان کیف میده بالای منبر😂