شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تقصیــر مــا نیســت ...
بعضی هـا
خودشـان دوسـت دارنــد
کـه "یــادگــار" باشنــد
نـه مـــاندگــار
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تقصیــر مــا نیســت ... بعضی هـا خودشـان دوسـت دارنــد کـه "یــادگــار" باشنــد نـه مـــاندگــار
اما بعضی ها ارزش یادگار بودن هم ندارند
فراموش کردنشون بهترین کاره
شکلات تلخ
تقصیــر مــا نیســت ... بعضی هـا خودشـان دوسـت دارنــد کـه "یــادگــار" باشنــد نـه مـــاندگــار
تتلو یه جمله قشنگ میگه :
اونی که ماله توعه رو اگه فوشش هم بدی بازم ماله توعه
ولی اونی که ماله تو نیست رو اگه دست و پاشم طلا بگیری میره چون مال تو نیست :)
پس رها کن دوست من، رها کن بره
من همونی ام که میبینه و هیچی نمیگه.
توام فکر میکنی هیچی ندید . . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s