eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
آنکس‌ که‌ مرا به‌ آغوش‌ گرفت‌ من‌ بودم. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
_عیدتون مبارڪ_
تقصیــر مــا نیســت ... بعضی هـا خودشـان دوسـت دارنــد کـه "یــادگــار" باشنــد نـه مـــاندگــار ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تقصیــر مــا نیســت ... بعضی هـا خودشـان دوسـت دارنــد کـه "یــادگــار" باشنــد نـه مـــاندگــار
تتلو یه جمله قشنگ میگه : اونی که ماله توعه رو اگه فوشش هم بدی بازم ماله توعه ولی اونی که ماله تو نیست رو اگه دست و پاشم طلا بگیری میره چون مال تو نیست :) پس رها کن دوست من، رها کن بره
‌ من همونی ام که میبینه و هیچی نمیگه. توام فکر میکنی هیچی ندید . . . ‌‌:] https://eitaa.com/bestrong_s
الهی .. بیاید ؛ بماند ، نرود .. آن شادی...
اگه حرف وزن نداره پس چه جوری کمر آدم رو میشکونه؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نیاز داریم به یه نفر که بپرسه " بهتری؟ " و بی تعارف بگیم " نه " راستش اصلا خوب نیستیم. به کسی که از بد بودن حال ما به نبودن پناه نبره،نیاز داریم به یه نفر که رفیق باشد. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s