شکلات تلخ
تقصیــر مــا نیســت ... بعضی هـا خودشـان دوسـت دارنــد کـه "یــادگــار" باشنــد نـه مـــاندگــار
اما بعضی ها ارزش یادگار بودن هم ندارند
فراموش کردنشون بهترین کاره
شکلات تلخ
تقصیــر مــا نیســت ... بعضی هـا خودشـان دوسـت دارنــد کـه "یــادگــار" باشنــد نـه مـــاندگــار
تتلو یه جمله قشنگ میگه :
اونی که ماله توعه رو اگه فوشش هم بدی بازم ماله توعه
ولی اونی که ماله تو نیست رو اگه دست و پاشم طلا بگیری میره چون مال تو نیست :)
پس رها کن دوست من، رها کن بره
من همونی ام که میبینه و هیچی نمیگه.
توام فکر میکنی هیچی ندید . . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نیاز داریم به یه نفر که بپرسه " بهتری؟ "
و بی تعارف بگیم " نه "
راستش اصلا خوب نیستیم.
به کسی که از بد بودن حال ما به نبودن پناه نبره،نیاز داریم به یه نفر که رفیق باشد.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
کارما میگه:
اگه پا گذاشتی رو قلب کسی که دوست داره و رفتی؛ شک نکن آدمی که دوسش داری یروز بدجور پاهاشو میزاره رو قلبت و لهت میکنه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s