شکلات تلخ
تقصیــر مــا نیســت ... بعضی هـا خودشـان دوسـت دارنــد کـه "یــادگــار" باشنــد نـه مـــاندگــار
تتلو یه جمله قشنگ میگه :
اونی که ماله توعه رو اگه فوشش هم بدی بازم ماله توعه
ولی اونی که ماله تو نیست رو اگه دست و پاشم طلا بگیری میره چون مال تو نیست :)
پس رها کن دوست من، رها کن بره
من همونی ام که میبینه و هیچی نمیگه.
توام فکر میکنی هیچی ندید . . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نیاز داریم به یه نفر که بپرسه " بهتری؟ "
و بی تعارف بگیم " نه "
راستش اصلا خوب نیستیم.
به کسی که از بد بودن حال ما به نبودن پناه نبره،نیاز داریم به یه نفر که رفیق باشد.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
کارما میگه:
اگه پا گذاشتی رو قلب کسی که دوست داره و رفتی؛ شک نکن آدمی که دوسش داری یروز بدجور پاهاشو میزاره رو قلبت و لهت میکنه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s