آدمی ک نمیتونه احساس خودشو نشون بده
دلیل بر این نمیشه :
سنگدله ،احساس نداره،نامهربونِ
اون فقط نمیتونه نشون بده
پس این حرفارو بهش نزن
با هر حرفی ک بهش میزنی باعث میشه یه تیکه از قلبش به درد بیاد
کمکش کن که بتونه حرف بزنه باهات
حواسمون باشه..
بدترین نوع کوری
کور شدن ذوقه .
لامصب وقتی از بین میره دیگه هیچ جوره برنمیگرده .
چقدر غمگینیم، چقدر خَستهِایم..، چقدر حالمون گرفتَس
از این آدمایِ پوچ و جنسِ یخ...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حالا گيريم من با قلب شكستم كنار بيام ،
تو با وجدانت چجورى ميخواى كنار بياى؟
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
حالا گيريم من با قلب شكستم كنار بيام ، تو با وجدانت چجورى ميخواى كنار بياى؟ ↯ https://eitaa.com/best
شاید این کارماس
کارما میگه : یه جایی که الان خودتم نمیدونی قلب یک نفر رو شکوندی که الان قلبت شکسته
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
بحث علاقه نیست، تو ممکنه شبانهروز دلتنگِ آدمی باشی که اگر برگرده،
به هیچوجه قبولش نکنی تو زندگیت؛
بحث آزار و عذابیه که با رفتنش به روحت القا کرده و دوباره نمیخوای تکرار شه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تو؟ دلیل آزارم
تو؟
همان کــ آسان رها کردی مرا؛
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
خبر نوشته خوشحالی زیاد باعث سکته میشود .
شما حالا بذار ما خوشحالی کنیم اگر سکته کردیم عیب نداره پای خودمون
↯
https://eitaa.com/bestrong_s