امشب همه چیز رو به راه است...
آرام...
باورت می شود ؟
همه چیز آرام....
"با یاد تو"
دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم
تو نگرانم نشو!
همه چیز را یاد گرفته ام!
راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام!
یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم!
یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم بی صدا کنم ..!
تو نگرانم نشو!!
همه چیز را یاد گرفته ام!
یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی!
......! یاد گرفته ام
نفس بکشم بدون تو و به یاد تو....
یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن…
و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم!
تو نگرانم نشو
همه چیز را یاد گرفته ام! !
یاد گرفته ام که بی تو بخندم.....
یاد گرفته ام بی تو گریه کنم....
و بدون شانه هایت!.....
یاد گرفته ام !
که دیگر عاشق نشوم به غیر تو...
.یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم
... و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم
اما هنوز یک چیز هست ...
که یاد نگر فته ام...
که چگونه .....!
برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم...
تو نگرانم نشو
"فراموش کردنت"
را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت...
حکایت تلخـی ست
مانـده ام
بــرای تــو ...
رفتــه ای
بــرای دیگــری ...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ همونک دوسش نداشتی ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
همانکه تمامش درد است
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نامه نوشت ؛
گفت من زیاد
وقت ندارم .
فقط به عنوان ِ
آخرین حرفم
بهت بگم که
این مردم واست
نمیمونن .
ما قاطیشون بودیم
دیدیم که عمق ِمرامشون چیه .