eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
به اونایي که هشتشون گروي نُهشونه حسودیم میشه ، من صفرم گرو یکمه
حکایت تلخـی ست مانـده ام بــرای تــو ... رفتــه ای بــرای دیگــری ... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
نامه نوشت ؛ گفت من زیاد وقت ندارم . فقط به عنوان ِ آخرین حرفم بهت بگم که این مردم واست نمیمونن . ما قاطی‌شون بودیم دیدیم که عمق ِمرامشون چیه .
من خودم به همه میگم "غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه!" ولی خودم یه بار دیدم‌شب موند هنوزم شبه همیشه شبه ↯ https://eitaa.com/bestrong_s