شکلات تلخ
من؟ همونک دوسش نداشتی ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
همانکه تمامش درد است
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نامه نوشت ؛
گفت من زیاد
وقت ندارم .
فقط به عنوان ِ
آخرین حرفم
بهت بگم که
این مردم واست
نمیمونن .
ما قاطیشون بودیم
دیدیم که عمق ِمرامشون چیه .
من خودم به همه میگم
"غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه!"
ولی خودم یه بار دیدمشب موند
هنوزم شبه
همیشه شبه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه منتظری که برگرده،حتی وقتی برای همیشه باهاش خداحافظی کردی..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ تنهای طرد شده ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
من همونی ک همیشه مقصره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من ، تو را مینوشتم
وقتی که همه فکر میکردند
شعر مینویسم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s