eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من خودم به همه میگم "غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه!" ولی خودم یه بار دیدم‌شب موند هنوزم شبه همیشه شبه ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه منتظری که برگرده،حتی وقتی برای همیشه باهاش خداحافظی کردی.. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
<دیوانہ‌خواهدکردمارادردِاین‌دوران>
من ، تو را می‌نوشتم وقتی که همه فکر می‌کردند شعر می‌نویسم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من را با خود ببر، از این همه هیاهو یِ پر درد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نیآی بده کی منو نجآت؟!
مهربانی تو شاید تمام دلخوشی کسی باشد... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s