بمیرم،بهتر از اینه که دستاتو بخوام زوری بگیرم
خودم میرم دلم میخواد اصن از درد این دوری بمیرم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی دلیل گریه محمود درویش را پرسیدند
پاسخ داد:
گریه نمیکنم فقط غبار دلتنگی در چشمانم فرو رفته است
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
از احوالِمان همین را میشود گفت،
که سیلِ غم به مهمانیِ چشمهایمان آمده،
ناخواندهست و قصدِ رفتن هم ندارد.
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتنگ حرمتم آقا
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
+چرا ناراحتی؟
_شکوندن قلبمو
+چیکار کردی باهاشون؟
_اینقدر عزیز بودن ک هیچکار...
+نگران نباش "کارما" یادش نمیره؛
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
تهمت نا لایقی بر ما زدی رفتی قبول, در پی لایق برو ما هم تماشایش کنیم...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s