گفتی از رویاهات بگو:
گفتم فقط باشی
گفتی از زندگیت بگو:
گفتم چشماتو دیدی؟
گفتی از خاطراتت بگو؟!
گفتم لبخنداتو دیدی؟
گفتی ارزوت چیه؟!
گفتم تو اغوشم باشی
گفتی یه جمله کوتاه بهم بگو؟!
گفتم:تومثله شکلات تلخ با قهوهی
گفتی دلیل زندگیت
گفتم دلیله اولو اخرم
تویی...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
عشق اول اونی نیست که اولین بار
از رو تنهایی و بچگی عاشقش شدی
اونیه که حس کنی تا حالا هیچکسیو
مثل اون دوست نداشتی باهاش راحت
نبودی و باهات راحت نبوده .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اشکها را پشت لبخندی مخفی میکنیم که خیلی درد میکند، و هیچکس نمیفهمد،
ما را دردِ همین نفهمیدن میکُشد، نه زخمها .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سرت دَرد می کند؟
آن را روی شانه های مَن بگذار
من به دنبال درد سَر میگردم...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من
دستکم تا حدی
با وحشت تنهائی آشنایم
نه تنهائی در خلوت،
بلکه تنهائی در میان مردمان
♬
https://eitaa.com/bestrong_s