ولی خودتون باشید !
بد یا خوب ، زشت یا زیبا ، با هر لحن و گفتاری ، با هر نوع لباسی ، خودتون باشید .
اینکه کسی رو الگو قرار بدید قشنگه ، اما اینکه نسخه دست دوم یکی دیگه باشید اصلا خوشایند نیست ؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مرا بنگر
در من جوانه های امیدی پا برجاست که با زمین خوردن هایی چون این خشک نخواهد شد.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
ادما برا پیدا کردن خودشون یه جمله نیاز دارن از جنس خودشون و از گذشتشون و حقیقت.
ادمش نباشی نمیفهمی چی گفتم.
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«عزیزدلم اینکه دوستم نداشت، دلیل نمیشد که آدم بدی باشد.»
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
با تو میشد خیلی چیزارو تجربه کرد. با تو میشد پرواز و تجربه کرد، با تو میشد خنده ی ته دل و تجربه کرد، با تو میشد قهر بودن و بازم نگران شدنو تجربه کرد، با تو میشد شیرینیه نداشته ی قهوه جلوی پنجره رو تجربه کرد، با تو میشد هیجانو، عشقو، خنده رو تجربه کرد، با تو میشد زندگی رو تجربه کرد. اما تو نذاشتی و من بجاش فقط غصه و درد و اشک و تنهاییو باهات تجربه کردم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ما خيلي از زخم ها رو ناديده گرفتيم چون چاقو دست كسي بود که ازش انتظار نداشتیم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s