مرا بنگر
در من جوانه های امیدی پا برجاست که با زمین خوردن هایی چون این خشک نخواهد شد.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
ادما برا پیدا کردن خودشون یه جمله نیاز دارن از جنس خودشون و از گذشتشون و حقیقت.
ادمش نباشی نمیفهمی چی گفتم.
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«عزیزدلم اینکه دوستم نداشت، دلیل نمیشد که آدم بدی باشد.»
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
با تو میشد خیلی چیزارو تجربه کرد. با تو میشد پرواز و تجربه کرد، با تو میشد خنده ی ته دل و تجربه کرد، با تو میشد قهر بودن و بازم نگران شدنو تجربه کرد، با تو میشد شیرینیه نداشته ی قهوه جلوی پنجره رو تجربه کرد، با تو میشد هیجانو، عشقو، خنده رو تجربه کرد، با تو میشد زندگی رو تجربه کرد. اما تو نذاشتی و من بجاش فقط غصه و درد و اشک و تنهاییو باهات تجربه کردم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ما خيلي از زخم ها رو ناديده گرفتيم چون چاقو دست كسي بود که ازش انتظار نداشتیم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی بالاخره یه شب میرم
دیگه نیستم
یه نامه میزارم فقط؛
بهتون گفته بودم حالم خوب نیست
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
به من گفت: تمام وجودم درد میکنه.
گفتم: چرا؟!
گفت: از بس کار زیادی کردم.
گفتم : آها.
گفت: تو هم گویا حالت خوب نیس چته ؟
گفتم: اره منم درد دارم...
گفت: توهم مگه کار زیادی کردی که درد داری؟!
گفتم: نه به خاطر کار نیس، من فقط گلوم درد میکنه..
نمی دونستم چی بگم بهش، بغض گلومو گرفته بود اصلا دلم نمیخواست بره..
اما رفت، وبغضم تبدیل شد به بارانی که قطره قطره از چشمانم میبارید؛
:|
https://eitaa.com/bestrong_s