.گاهی دلت تنگ میشود نه برای دوستت دارم هایی که شنیده ای نه برای دورت بگردم هایی که شنیده ای نه برای آغوشی که داشته ای نه برای وجود کسی بلکه برای رویاهای سابقت برای قلب سابقت برای خود سابقت توجه کردی این کلمه سابق چه حسی میدهد ؟! وقتی از واژه سابق سخن میگویی داری از چیزی ک دگر نیست سخن میگویی چیزی که مانند یک زخم پوست گرفته است و دگر آن را نداری ..! دلم تنگ است برای خودم برای رویاهایم و دلم میسوزد برای خودم که چه مظلومانه مانند کودکی هستم که گریه اش را نمیتواند نگه دارد برای خودم که تنها مانده ام من زنده ام اما دست کمی از یک جسد ندارم من مانند یک مرده ام فقط روحم هنوز زنده اس زیرا رویا هایم قلبم وجودم حتی سخنانم مرده اند. شاید دروغ گفته ام . من بیشتر دلم برای او تنگ شده است . اویی که خیلی وقت است نیست . خداوندا هیچ***را دلتنگکسی که نیست مگردان . _تاریکی بکام؛ _نیا؛ #آهوی_سفید
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
هوای دلم آشوب است قسمت چپ وجودم درد میکند حس میکنم دختری پدرش به صورتش سیلی زده ولی او فقط سینه اش میسوزد هیچ چیزی را حس نمیکند کوچه هارا وجب به وجب میگردد و نفس میکشد اما باز هم نفسش در نمی آید میگویند مردان در عالم مستی و زنان در عصبانیت همه چیز را میگویند پس چرا او ***ت بود؟!چرا با وجود آن همه خشم باز هم آرام بود؟! شاید هم آرام نبود و حفظ ظاهر میکرد .. شاید درونش اقیانوسی بود که با طغیان کلبه چوبی نزدیک جنگل را سوزانده است؟! آرام باش آرامم خداوند خودش از روح و احساسش در ما دمید دخترک میگفت :((من هرگز به خود آسیبی نزدم زیرا خداوند از روح خود در من دمیده و من روح خداوند را آزار میدهم)) نمیخواهم اشک بریزم و ترحم جلب کنم من فقط کمی نفس کشیدن میخواهم خداوندا به طلوع صبح و روشنایی روزت به آسمان تیره شامگاهت به من بنگر به چشمانم به دستانم به قلبم همه و همه به تو محتاجیم؛ _تاریکی بکام؛ _نیا؛ #آهوی_سفید!
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه چندین چیز را باید بفهمی : خداوند بزرگ است و آنقدر بخشنده که تو اگر بدانی که چقدر مهربان و بخشنده است به فساد کشیده میشوی این را بدان خداوند همیشه صدای قلبت را میشنود دلتنگی هایت را میشنود سخنانی که هرگز نمیگویی را میشنود صدای شکستن قلب را میشنود اشک هایی که سخن هستند و به زبان آورده نمیشوند بلکه باریده میشوند را میشنود . پس به او بگو برایش سخن بگو ... فکر میکنی نمیشنود اما میشنود .. اگر نمیدهد از او تشکر کن چه بسا نمیدانی آینده چیزی که میخواهی چه بوده .. هیچوقت نا امید نشو ... همیشه در ذهنت داشته باش که ما خودمان برای خودمان عذاب میسازیم اما ز خداوند گله میکنیم .. بعدا که دلمان شکست میگوییم ((خدایا چرا اینکارو باهام کردی )) اما خداوند که این را نخواست تو خواستی . درست بخواه .. خداوند میدهد تما چیزیکه بنفع تو باشد ... خداوندا.. در این شهر جاده هایی هست که عابران آن نیمی دلتنگ نیمی منتظر نیمی با چشمان خیس و نیمی بیخیال به راهشان ادامه میدهند . بنگر آن چیزی که صلاح است را در زندگیمان نکو کن و حال دلمان را عوض کن . زیرا بر خانه ای قدیمی که کودک دلم دوستش دارد غبار غصه نشسته است ... بنده ات را دلشکسته و عاجز مکن زیرا هر کجا برویم باز هم به تو باز میگردیم. _نیا؛ _تاریکی بکام؛ #آهوی_سفید
یادگاری ازشما
https://eitaa.com/bestrong_s
𝐼 𝑠𝒉𝑜𝑢𝑙𝑑 𝒉𝑎𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑧𝒉𝑒𝑖𝑚𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜
𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢•
واسه فراموشیت باید فراموشی بگیرم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
غم به تنهایی مقدس نیست، اینکه این غم از جانب چه کسی و چه چیزی باشه، مقدسش میکنه ..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s