𝐼 𝑠𝒉𝑜𝑢𝑙𝑑 𝒉𝑎𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑧𝒉𝑒𝑖𝑚𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜
𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢•
واسه فراموشیت باید فراموشی بگیرم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
غم به تنهایی مقدس نیست، اینکه این غم از جانب چه کسی و چه چیزی باشه، مقدسش میکنه ..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
دلتـــنگــے ها
گاه از جنس اشڪند...
و گاه از جنس بغض
گاه سڪوت ميشوند و خاموش ميمــانند...
گاه هــق هـــق مي شوند و ميبارند....
دلتنگـے من براي تـو اما..!
جنس غريبـے است...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
گفتم بمون ؛ گف هستم
گفتم نرو ؛ گف تنهات نمیزارم
خب الان ک هم نیستی هم تنهام گذاشتی
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
میرم اصن گیرم ک بعد تو بمیرم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بمیرم بهتر از اینه ک دستاتو بخوام زوری بگیرم
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s