شکلات تلخ
دوست دارم یه جمله نیست، مسئولیته. دوست دارم یه جمله نیست، مسئولیته. دوست دارم یه جمله نیست، مسئولیته
مهمترین چیزی که توی سالهای
اخیر در مورد روابط فراموش کردیم
و باعث شکستمون شده،
همون جمله معروف مرحوم شکیباییه:
«ما در مقابلِ کسانی که
دوستمون دارن، مسئولیم!»
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
روییدی در قلب من، بسان گل کوچکی که کنار دیوار میروید.
همینقدر ناخواسته عاشقت شدم...
اکثر آدمایی که نزدیک لبه پرتگاه نمیرن ترسشون از ارتفاع نیست، از انداختن خودشون به پایینه.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقتا وقتی از تنهایی مینالم، منظورم این نیست که اطرافم خلوته؛ منظورم اینه که هیچکس نمیفهمه چی میگم...
همه شب به انتظارَت غزلی ، سُروده ام تا
تو ی بی وَفا ، بِدانی که دلم گرفته خیلی
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ببینین جناب محمود درویش چقدر حرف درستی میزنه:
التجاهل هو طلب الرحيل
ولكن بطريقة مؤلمة وبشعة جدًا
"بی توجهی درخواست رفتن است
اما به روشی دردناک و بسیار قبیح.."
:|
https://eitaa.com/bestrong_s