اکثر آدمایی که نزدیک لبه پرتگاه نمیرن ترسشون از ارتفاع نیست، از انداختن خودشون به پایینه.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقتا وقتی از تنهایی مینالم، منظورم این نیست که اطرافم خلوته؛ منظورم اینه که هیچکس نمیفهمه چی میگم...
همه شب به انتظارَت غزلی ، سُروده ام تا
تو ی بی وَفا ، بِدانی که دلم گرفته خیلی
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ببینین جناب محمود درویش چقدر حرف درستی میزنه:
التجاهل هو طلب الرحيل
ولكن بطريقة مؤلمة وبشعة جدًا
"بی توجهی درخواست رفتن است
اما به روشی دردناک و بسیار قبیح.."
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
یه توصیه
کسایی رو که دوست دارید زیاد نگاه کنید!
شاید بعدا دیگه نشه…
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
فقط همین که جناب جمال ثریا میگن:
«دیدم که از دستت عصبانی نیستم، دلشکسته نیستم، قهر نیستم، خلاصه اینکه من با تو دیگر "هیچ چیز" نیستم!»
دقیقا همین.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s