eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
خاكستر گفت : آتش را ميبخشم اما "تبر" را هرگز ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی اوقات، گوش دادن تنها راه کمک به یک انسانِ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
نگو که حرفای بینمون فیکه
اکثر آدمایی که نزدیک لبه پرتگاه نمیرن ترسشون از ارتفاع نیست، از انداختن خودشون به پایینه. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
فقط خوب حرف میزد عمل نبود تو کارش... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقتا وقتی از تنهایی مینالم، منظورم این نیست که اطرافم خلوته؛ منظورم اینه که هیچکس نمی‌فهمه چی میگم...
همه شب به انتظارَت غزلی ، سُروده ام تا تو ی بی وَفا ، بِدانی که دلم گرفته خیلی :| https://eitaa.com/bestrong_s
ببینین جناب محمود درویش چقدر حرف درستی میزنه: التجاهل هو طلب الرحيل ولكن بطريقة مؤلمة وبشعة جدًا "بی توجهی درخواست رفتن است اما به روشی دردناک و بسیار قبیح.." :| https://eitaa.com/bestrong_s
مرا میل این چنینی، تـــو چرا بدون میلی؟!
یه توصیه کسایی رو که دوست دارید زیاد نگاه کنید! شاید بعدا دیگه نشه… :| https://eitaa.com/bestrong_s
فقط همین که جناب جمال ثریا میگن: «دیدم که از دستت عصبانی نیستم، دلشکسته نیستم، قهر نیستم، خلاصه اینکه من با تو دیگر "هیچ چیز" نیستم!» دقیقا همین. :| https://eitaa.com/bestrong_s