eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
نگو که حرفای بینمون فیکه
اکثر آدمایی که نزدیک لبه پرتگاه نمیرن ترسشون از ارتفاع نیست، از انداختن خودشون به پایینه. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
فقط خوب حرف میزد عمل نبود تو کارش... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقتا وقتی از تنهایی مینالم، منظورم این نیست که اطرافم خلوته؛ منظورم اینه که هیچکس نمی‌فهمه چی میگم...
همه شب به انتظارَت غزلی ، سُروده ام تا تو ی بی وَفا ، بِدانی که دلم گرفته خیلی :| https://eitaa.com/bestrong_s
ببینین جناب محمود درویش چقدر حرف درستی میزنه: التجاهل هو طلب الرحيل ولكن بطريقة مؤلمة وبشعة جدًا "بی توجهی درخواست رفتن است اما به روشی دردناک و بسیار قبیح.." :| https://eitaa.com/bestrong_s
مرا میل این چنینی، تـــو چرا بدون میلی؟!
یه توصیه کسایی رو که دوست دارید زیاد نگاه کنید! شاید بعدا دیگه نشه… :| https://eitaa.com/bestrong_s
فقط همین که جناب جمال ثریا میگن: «دیدم که از دستت عصبانی نیستم، دلشکسته نیستم، قهر نیستم، خلاصه اینکه من با تو دیگر "هیچ چیز" نیستم!» دقیقا همین. :| https://eitaa.com/bestrong_s
می‌گفت :«چه غصه ها نخودم زِ آشنایی او.» :| https://eitaa.com/bestrong_s
ماییم و شب های تار و غم و اندوه و دگر هیچ. :| https://eitaa.com/bestrong_s