شکلات تلخ
من خطاب به خودم...
شاد بودن سخته ولی تو قوی تر از این حرفایی .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من سر اونی که دوسش دارم
آدم ِحسودی نیستم
حسودی هستم با یه خورده آدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یکی بهتون توجه میکنه و وقت میذاره براتون
قدرش ُبدونین چون ممکنه صد تا آدم
منتظر یه لحظه توجه از سمت اون باشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدم "دوست دارم" های کسی رو باور میکنه که
دوست داشتن تو "تک تک ِرفتاراش" دیده بشه
دوستداشته شدن خیلی زیباست
اینکه کسی شمارو معجزه بدونه خیلی زیباست
اینکه کسی معتقد باشه هیچکس
شبیه شما نمیخنده فوقالعادهست
اینکه کسی جزئیات شمارو حفظ باشه محشره
اینکه کسی شمارو بلد باشه زیباست :)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه واقعاً عاشق کسی هستی
هیچوقت چشمهاش ُبا اشک
گوشهاش ُبا دروغ و قلبش ُبا زخم تزئین نکن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
امروز یکی بهم گفت: تو غمگین ترین فردی بودی که دیدم
اینو از لبخندهای بی شمارت فهمیدم:)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s