من سر اونی که دوسش دارم
آدم ِحسودی نیستم
حسودی هستم با یه خورده آدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یکی بهتون توجه میکنه و وقت میذاره براتون
قدرش ُبدونین چون ممکنه صد تا آدم
منتظر یه لحظه توجه از سمت اون باشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدم "دوست دارم" های کسی رو باور میکنه که
دوست داشتن تو "تک تک ِرفتاراش" دیده بشه
دوستداشته شدن خیلی زیباست
اینکه کسی شمارو معجزه بدونه خیلی زیباست
اینکه کسی معتقد باشه هیچکس
شبیه شما نمیخنده فوقالعادهست
اینکه کسی جزئیات شمارو حفظ باشه محشره
اینکه کسی شمارو بلد باشه زیباست :)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه واقعاً عاشق کسی هستی
هیچوقت چشمهاش ُبا اشک
گوشهاش ُبا دروغ و قلبش ُبا زخم تزئین نکن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
امروز یکی بهم گفت: تو غمگین ترین فردی بودی که دیدم
اینو از لبخندهای بی شمارت فهمیدم:)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ب یکی گفتم:
-راسته وقتی یهو دلتنگ کسی میشی معنیش اینه ک اونم دلتنگته؟
خندید گفت:
-ب نظرت اگه اینجوری بود دلتنگ میموندین؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من همونم که سه متر زبون داره
اما وقتی دلم بشکنه جیکمم در نمیاد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گفت مواظب خودت باش
تو منِ دوممی ، یه خانوادهی دیگمی
میخوام بدونی که اگه ناراحت بشی
غمت من ُمیکشه !
بهش گفتم منم دوستت دارم :)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s