کینه ای بودنمو (من قوی)دوست دارم
چون یادم داد از ۲ سالگی آدمای مهم رو دور خودم جمع کنم
یادم داد قوی باشم
یادم داد شونه ی کسی رو برای اشکام انتخاب نکنم چون خودم هستم
یادم داد آدما موندنی نیستن پس کسی که رفته دیگه برگشتی براش وجود نداره و حق ورود به زندگیمو نداره
یادم داد وقتی همه چشمِشون به جیب باباشونه من بند کفشمو محکم تر ببندم
یادم داد منطق همیشه حرف اول و میزنه
یادم داد دختر دردونه بابا میتونه دور از بابا شو تحمل کنه
یادم داد گوشمو کر کنم در برار زخم زبون های دشمنام
یادم داد جوری بخندم که انگار نه انگار شبش پنهانی اشک ریختم
یادم داد جوری خوب بشم که جرعت بد گفتن از من پشت سرمو نداشته باشن
یادم داد انگیزه بگیرم در برابر حرف های نا امید کننده اطرافیان
یادم داد...
این منم یک دختر قوی همون کوهی که از دیر به چشم تو خیلی کوچیکه همونی که با تمام سختیاش پا برجاست و همچنان داره ادامه میده
من ادامه میدم:)
با تو باید عشق را با چه زبانی حرف زد ؟
انتَ فی قلبی مَنیم جانیم بُلورسن فور اِور ❤️
از همه دور میشوم ، نقطه کور میشوم
زنده به گور میشوم ، باز مقابلم تویی:)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آرزو میکنم توی زندگیتون
کسی رو داشته باشین وقتایی که
نمیتونین حرف بزنید شمارو با اشکاتون هم بفهمه
کسی که سایهی بودنش
کل زندگیتون ُاز تنهایی دور کنه...
عاشق شدن اینجوریه که دراز میکشی
به سقف نگاه میکنی ، به اون فکر میکنی
به سقف میخندی 😅
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خواهش میکنم یکی تون به دوست پسرش بگه دنیا رو به خاطر شما به آتیش بکشه، از سرما یخ زدیم