eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
"واقعيت داره ما رو نابود ميكنه، اونوقت شما از كابوس داری حرف ميزنی؟" ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
تمام روز خودتو قانع میکنی که همه‌چی خوبه همه‌چی سرجاشه که هیچی خراب نشده، ولی شب که میشه، همه چی فرق میکنه. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
میگن آدم که همیشه هست دیده نمیشه
من میتونم از درون واست بمیرم و از بیرون حتی یه قطره اشکم نریزم! میتونم شبا از شدت دلتنگی بیخوابی بکشم و وقتی دیدمت خیلی بی تفاوت از کنارت رد شم! سلول به سلول بدنم میتونن غرق نیاز باشن و تو رو بخوان ولی با این حال دستتو پس بزنم! من‌ میتونم تو خلوتم بی نهایت دوست داشته باشم تو رویاهام بغلت کنم ولی جوری رفتار کنم که انگار ازت متنفرم! :| https://eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود: «آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛ و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن. ‏و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.» و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم... :| https://eitaa.com/bestrong_s
اگه قراره ته قصه منوتو انقدر تلخ تموم بشه، بدون اونی که بعدا قراره بشینه یه گوشه و به این فکر کنه یعنی الان کنار کیه و دستای کیو محکم گرفته تویی نه من، اونی که از شدت دلتنگی چهار صبح دو دله که پیام بده یا نه، تویی نه من، بدون اونی که هر بار یه آهنگ آشنا پرتش میکنه تو خاطراتمون تویی نه من، اما اینم بدون اونی که واسه این رابطه کلی تلاش کرد و هیچوقت دیده نشد من بودم نه تو... :| https://eitaa.com/bestrong_s
‏معمولا به کسایی که دوستشون داری بیشتر از یه بار فرصت میدی، این حس که هنوز انگار نمیخوای از دستشون بدی با اینکه لیاقتشو ندارن، و این غمگین کننده ترین ضعف یه آدمه... :| https://eitaa.com/bestrong_s
درسته دوست داشتن قشنگه، دلتنگی قشنگه، همه ی اینا قشنگه، ولی قشنگیش به اینه که دو طرفه باشه، همدیگه رو دوست داشته باشین؛ باهم خوب باشین، به همدیگه احترام بزارین، همدیگه رو بخندونین؛ نه اینکه بدویی دنبالش، یا به زور بخوای بهش بفهمونی که بهت توجه کنه... :| https://eitaa.com/bestrong_s