eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
گر تو گرفتارم کنی، من با گرفتاری خوشم، ور خوار چون خارم کنی، ای گل! بدان خواری خوشم ♬ eitaa.com/bestrong_s
Shadmehr AghiliShadmehr Aghili - Taghdir [128].mp3
زمان: حجم: 4.6M
دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور.... https://eitaa.com/bestrong_s
به عنوان کسی که نصف عمرشو توی تکرار گذشته‌ش سر میکنه میخوام بهتون بگم تکرار اتفاقات و خاطرات مزخرف و دوباره انجام دادن چیزی که تکرارش هیچ چیزی رو عوض نمی‌کنه فقط باعث میشه ضعیف و ضعیف‌تر شید. :| https://eitaa.com/bestrong_s
‏خیلی حس دردناکیه وقتی یه آدمی که هر روز باهاش حرف می‌زدی، همه چیزو براش تعریف میکردی و همیشه از حالش خبر داشتی یهو محو می‌شه یا یهوخیانت میکنه ،انقدر غریبه میشه که دیگه نتونی باهاش حرف بزنی؛ اگه قراره اینجوری باشید اصلا نیاید :| https://eitaa.com/bestrong_s
هر چ کردم ب خودم کردم و وجدان خودم.. پسر نوحم و قربانی طوفان خودم... :] https://eitaa.com/bestrong_s
هر قلبی قاتلشو دوست داره ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
اگر کسی از اشتباهتون‌ ساده میگذره به این معنی نیست که اشتباهتون کوچیکه یا دلشو نشکسته دلیلش اینه که وجودِ شما واسه اون آدم خیلی مهم تر از غرور و دل شکستگی خودشه. آدمارو به نقطه‌ای نرسونید که بیخیال وجودتون بشن همیشه یادتون باشه از علاقه آدما سواستفاده نکنید….! eitaa.com/bestrong_s
نوعی بی خیالی هست که معمولا بعد از انتظارکشیدن های طولانی پیش می آید.. بعد از مدتها تلاش کردن دویدن و به در و دیوار زدن بعد از مدتها خواستن بی نتیجه!یکدفعه احساس می کنی خسته ای، بریده ای، دیگر توانش را نداری و هیچ چیز برایت مهم نیست..به اینجا که میرسی فقط دلت میخواهد تماشا کنی برایت فرقی نمیکند رسیدن یا نرسیدن..آمدن یا نیامدن، ماندن یا رفتن.. به اینجا که میرسی نه دلتنگ می شوی نه دلخوش.. می گویی بی خیال! و این بی خیالی غمگین ترین حس دنیاست... eitaa.com/bestrong_s