تو؟!
همونی که وقتی بارون میاد روی شیشه اسمشو مینویسم
♬
eitaa.com/bestrong_s
همه چیز در آدمی خلاصه میشود که در نیمههای شب به یاد میآوری قلب تو آنجاست.. کنار او...
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
کاش میتونستم این غرور لعنتی رو کنار بزارم!
کاش میتونستم بدون فکر به عاقبت باهات حرف بزنم!
کاش میتونستم بهت بگم که
فکر تو نمیزاره شبا یه خواب خوب داشته باشم!
یا با دیدن هر کاپلی ، تو و خودمو تصور میکنم!
یا فانتزی های عاشقانم که تو هم قاطیش هستی دیوونه شم!
گاهی اوقات غرور اونقدر اذیت کننده س که
دلت میخواست واسه چند دقیقه تمام دنیا متوقف بشن
و تو بتونی به کسی که دوسش داری بگی
و حس خوب قضاوت نشدن رو تجربه کنی!
eitaa.com/bestrong_s
اگه روت حساسه، اگه وقتی میخنده از خندش خندت می گیره، اگه باهات مهربونه، اگه بهت اخم میکنه، اگه دستاتو محکم میگیره، اگه قربون صدقت میره، اگه نگرانت میشه، اگه باهاش حالت خوبه، اگه مهربونه، اگه میفهمتت میتونی کنارش خودت باشی، اگه دلیل خنده های از ته دلته، خب دستاشو به محکم ترین شکل ممکن بگیر،شاید دیگه هیچوقت نتونی این حس و با کسی تکرار کنی اون موقع است که نمیتونی ازش بگذری اون موقع است که ممکنه تا اخر عمرت پشیمون بشی .
:]
eitaa.com/bestrong_s
و چون تو مرا دوست داری
دنیا بزرگتر
آسمان وسیعتر
دریا آبیتر
گنجشکها آزادتر
و من هزار بار زیباتر شدهام
:]
eitaa.com/bestrong_s
درسته ما پایان قشنگی نداشتیم اما داستان قشنگی داشتیم که این برای فراموش نکردنت کافیه!
:|
eitaa.com/bestrong_s
من دل نفرین ندارم پس دعایت میکنم بعد من دلداده یاری شوی مثل خودت
↯
http://eitaa.com/bestrong_s