از اینکه تا میام خوشحال باشم و حس خوبی داشته باشم، یه اتفاقی میافته یا یه حقیقتی رو می شنوم یا یک چیزی یادم میاد که دوباره غمگینم میکنه و دوباره پرتابم میکنه ته اون چاهی که بودم متنفرم...
:|
eitaa.com/bestrong_s
جا داره یادی کنیم از شعر علیرضا قربانی
اونجا که میگه:
چه حسرتیست بر دلم
که از تمامِ بودنت
نبودنت به من رسیده...
:|
eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
اینجا به جز دوری تُّ چیزی به من نزدیک نیست... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
هرگز نمیرسم به تُّ با اینکه مقصد منی!
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
دوست دارم، مردم پشت سرت بد بگن دوست دارم.
عذابم بدی دوست دارم. قلبمو از سینم بیرون بکشی، خونو از چشمام پاک می کنم که بگم دوست دارم.
اگه سرنوشت جدامون کنه من از پشت پنجره های اتاقم به تو فکر می کنم و دوست دارم.
اگه تو منو نخوای دوست دارم.
خورشیدو برای نابودیم پایین بیاری، ذره ذره می شم و به دوست داشتنت ادامه می دم.
دهنمو بدوزی با چشمام می گم دوست دارم.
زیر خروار ها خاک دفنم کنی، دوست داشتنمو مورچه ها به گوشت می رسونن.
می بینی؟ من دوست دارم، خدام ازون بالا بیاد پایین نمی تونه کاری بکنه...
:|
eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بله خیلی معلومه 💛
خدا آدمایی ک دروغ میگن دوست نداره هاااا
ولی باشه 🥰
منم خب
شکلات تلخ
cafuné
یک کلمه ی برزیلی به معنیِ "حرکت دادنِ نرم انگشتان میان موهای کسی که دوستش داری".