تمام بیقرارِ من کنار تو قرار شد
ببین چه ساده میشود به عشقِ تو دچار شد
♬
eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا دیگه اسمت با قلب سیو نیست ♬ eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا دیگه نمی شناسمت
♬
eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
روانشناسا راست میگن؟
روانشناسا کارشون امید دادن به دیگرانه حتی به غلط
و این یک حقیقت تلخه
شکلات تلخ
روانشناسا کارشون امید دادن به دیگرانه حتی به غلط و این یک حقیقت تلخه
ولی روانشناسا کارشونو بلدن
ادمان ک بلد نیستن کجا دخالت کنن😶
موافقی؟
- دیشب تو خیابون یه موتوری درحالی ك
داشت گریه میکرد ، داد میزد وُ میگفت :
< تو نباید اینجوری ولم میکردی ،
من خونِ جیگر خوردم سرِ موندنِ تو>
♬
eitaa.com/bestrong_s
گاهی آنچنان مزخرف میشوم که برای دیگران قابل درک نیستم، حتی عزیزترین کسم را از خودم میرانم، اما در آن لحظه در دلم آرزو دارم بگویند میدانم دست خودت نیست، درکت میکنم:)
چه زیبا میشود گاهی،
به شخصی مبتلا گشتن ؛
برای یک نفر ماندن ، برای یک نفر مردن...
شازده کوچولو پرسید:
دوست داشتنتو میخوای ببری تو گور باهاش چیکار کنی که ابرازش نمیکنی؟!
روباه گفت:
من دیگه دوست داشتن ندارم ؛
همه دوست داشتنامو دادم به یکی ولی اون گمشون کرد؛
حالا هم هر جا دنبالشون میگردم پیداشون نمیکنم
:|
eitaa.com/bestrong_s