eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
میخای بری برو ولی هیچکس مثل من نمیتونه که دوست داشته باشه نه اینکه نخواد نمیتونه نمیتونه از آرزوهاش بخاطرت بگذره نمیتونه منفعت های خودشو نادیده بگیره :| eitaa.com/bestrong_s
احمقانه‌اس ولی بخاطرش از خودم و آرزوهامم دارم میگذرم :| eitaa.com/bestrong_s
هیچی سخت تر از این نیست که؛ منطقی فکر کنی وقتی احساساتت دارن خفت میکنند. :| eitaa.com/bestrong_s
دلتنگی مثل بند ناف میمونه گاهی وقتا یه جوری به دور قلبت و قفسه سی.نت میپیچه و تا مرز خفه شدنت میبرتت؛ :| eitaa.com/bestrong_s
ما حتی اگه ببازیمم بهتر از برد ایناس ما پول اضافه به کسی نمیدیم ما داور هموطن و هم زبون نمیاریم ما ورزشگاهو نمیخریم ما تا فوت‌مون میکنن ننه من غریبم بازی درنمیاریم ما جوان مردانه بازی میکنیم ما مسلمونیم...
قدر اونیکه میگه عیب نداره باهم درستش میکنیم رو بدون هیچکس تو این دنیا دنبالِ درست کردن نیست، همه دنبالِ چیزای حاضر اماده‌اند و حوصله‌ی درست کردن رو ندارن ...
ولی یه زخم‌هایی هست بدتر از مرگه... ↯ http://eitaa.com/bestrong_s
دارم تکه تکه میشوم از دلتنگی ولی با این حال، هر تکه ام فقط تو را دوست دارد .. :] eitaa.com/bestrong_s
از فال های حافظ خسته ام ای شهریار آمدی جانم به قربانت نمی آید چرااا؟😅 ↯ http://eitaa.com/bestrong_s
کی گفته فرشته ها رو نمیشه دید؟ در حالی که من یه دونه فرشته دارمکه از فرشته های خدا هم هم خوشگلتره ... :] eitaa.com/bestrong_s