هیچی سخت تر از این نیست که؛ منطقی فکر کنی وقتی احساساتت دارن خفت میکنند.
:|
eitaa.com/bestrong_s
دلتنگی مثل بند ناف میمونه گاهی وقتا یه جوری به دور قلبت و قفسه سی.نت میپیچه و تا مرز خفه شدنت میبرتت؛
:|
eitaa.com/bestrong_s
ما حتی اگه ببازیمم بهتر از برد ایناس
ما پول اضافه به کسی نمیدیم
ما داور هموطن و هم زبون نمیاریم
ما ورزشگاهو نمیخریم
ما تا فوتمون میکنن ننه من غریبم بازی درنمیاریم
ما جوان مردانه بازی میکنیم
ما مسلمونیم...
قدر اونیکه میگه عیب نداره باهم درستش میکنیم رو بدون
هیچکس تو این دنیا دنبالِ درست کردن نیست،
همه دنبالِ چیزای حاضر امادهاند و حوصلهی درست کردن رو ندارن ...
دارم تکه تکه میشوم از دلتنگی ولی با این حال، هر تکه ام فقط تو را دوست دارد ..
:]
eitaa.com/bestrong_s
از فال های حافظ خسته ام ای شهریار
آمدی جانم به قربانت نمی آید چرااا؟😅
↯
http://eitaa.com/bestrong_s
کی گفته فرشته ها رو نمیشه دید؟
در حالی که من یه دونه فرشته دارمکه از فرشته های خدا هم هم خوشگلتره ...
:]
eitaa.com/bestrong_s
درد یعنی شعر گویم بهر دلتنگی تو؛
تو ندانی و بخوانی بهر دلتنگی او..!
↯
http://eitaa.com/bestrong_s