من دلم میخاد برگرده
اصلا بشینیم تا صبح باهم دعوا کنیم
اصلا همیشه اعصابمو خورد کنه
اصلا همیشه دلمو بشکنه
اصلا همیشه اشکمو در بیاره
فقط برگرده ، من دلم برای اون موقع تنگ شده ، فقط برگرده دوباره اون حال خوب رو داشته باشم
من دلتنگم ، دلتنگی آدمو احمق میکنه
:|
eitaa.com/bestrong_s
هیچ وقت برای بودن دیگری تلاش نکن اون اگه تو سرنوشت تو باشه کنارت میمونه؛
نخیر اینجوری نیس اصلا
:|
eitaa.com/bestrong_s
بعضی از آهنگها یه جوری با روح روانت بازی میکنن که بعد از شنیدنشون نه میشه دیگه گوشش داد نه گوشش نکرد؛
:|
eitaa.com/bestrong_s
هرچقدر هم که چتارو یه طرفه یا دو طرفه پاک کنی ، این وسط یچیزی میمونه همیشه ، یچیزی به اسم " خاطره " اگه تونستی از شر این یکی خلاص شی اونوقت برو هرچی که خواستی پاک کن.
:|
eitaa.com/bestrong_s
ما مردیم!
فقط خبر نداریم؛...
میگین چطور؟
یه نگاه به احساساتون بکنید.
دیگه چیزی حس میکنید؟ یا خودتونو گول میزنید؟
:|
eitaa.com/bestrong_s
وقتی به این فکر میکنم که دلم برات تنگ شده خودمو سرزنش میکنم...بار ها به خودم و قلبم لعنت میفرستم که چرا هنوز دلم برات تنگ میشه
:|
eitaa.com/bestrong_s