eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌بینی ﭼﻪ ﺷﺐ ﺳﺎﮐﺘﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﺍﻧﮕﺎﺭ هیچ‌کسی ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﯿﺴﺖ. ﯾﺎ ﺷﺎﯾﺪ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ هیچ کس ﻧﯿﺴﺘﻢ.
قربان مردمک‌های بی‌قرار چشمهایت بروم، قربان غم و شادی‌ات بروم، تو چه هستی که جز با تو آرام نمی‌گیرم. حتی جای پایی از تو در خاک برای من کافیست.
یه روزی میاد که میامُ انقد محکم بغلت میکنم که همهٔ تیکه‌های شکسته شده‌ات دوباره بهم میچسبن .
روزی می‌رسد که هیچ‌کداممان در این دنیا نباشیم ، و آن روز، روزی‌ست که در اعمالمان زندگی خواهیم کرد .. هرکس تاوان ِبدی هایش و پاداش ِنیکی هایش را خواهد گرفت و تا ابد در آنچه که سهمش است باید زیست کند ... این ها تلنگری‌ست تا با مواظبت ِجزیل و وسواسیَتی بیشتر به اعمالمان شکل بدهیم .
𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘪𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨
یکنفر از جانب من به او بگوید: حالا ک دیگر دیگرجانت برای من در نمیرود باید بگویم،من از همان ابتدا میدانستم...
از حال من مپرس که بسیار خسته ام.
زندگی محتاج ِعشق است ؛ عشق ِحق، سوق ِزندگی را به سمت ِفوق ِعرض خواهد کشاند .. مهم آن است که کی از این معبر با قواعد ِملزم عبور کند .
دچارم به تو، چنان که ماهی به آب.
شکلات تلخ
این حجم از قشنگی تو یه آدم طبیعیه؟!
این حجم از دلتنگی برای یه آدم طبیعیه؟!
:)